heart icon
do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

 

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 100 dni.

 

Chcę zwrócić. Od czego mam zacząć?

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Oświadczenie mogą Państwo przesłać:

- pisemnie na:  E-FLOOR SP. Z O.O. ,Całowanie 111 B, 05-480 Karczew.

- w formie elektronicznej na adres:  sklep@e-floor.com.pl

- na stronie internetowej: https://e-floor.com.pl/Formularz_zwrotu

 

Przed wysłaniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny: 227781960 

 

Wystarczy przekazać nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Dla Państwa wygody przygotowaliśmy formularz zwrotu

Prosimy o wypełnienie formularza i przesłanie nam go w jeden, wybrany przez siebie sposób: pocztą lub e-mailem.

 

W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar?

 

Towary w naszym sklepie mogą Państwo dostarczyć w wybrany sposób:

 

Odesłanie produktu:

Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres:

 

E-FLOOR SP. Z O.O.

Całowanie 111 B

05-480 Karczew 

lub 

Osobiście do siedziby firmy.

 

Z dopiskiem ZWROT / REKLAMACJA

 

Czy istnieją towary, które nie mogą być zwrócone?

 

Tak, nie podlegają zwrotowi towary, które zostały przygotowane na indywidualne zamówienie Klienta.

Takie jak produkty cięte, obszywane itp. Są to:

 

- kawałki wykładzin ciętych z rolki 

- kawałki wykładzin PCV ciętych z rolki 

- kawałki sztucznej trawy ciętej z rolki 

- kawałki wycieraczek ciętych z rolki 

- kawałki chodników ciętych z rolki 

- dywany, które zostały przygotowane na specjalne życzenie klienta np przycięte albo w inny sposób zmodyfikowane.

 

Powyższe nie uchybia przepisom o prawie do reklamacji towarów wadliwych.

 

W jaki sposób i kiedy otrzymam zwrot zapłaty za zamówienie?

 

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego towaru i potwierdzenia, że nie był przez Państwa używany. 

Zwrot nastąpi w takiej formie, w jakiej nastąpiła płatność. Jeżeli zapłata nastąpiła za pobraniem przy dostawie,

lub przy pomocy Blue Media S.A - zwrot nastąpi na wskazany przez Państwa rachunek bankowy.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający

dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania - zespół E-floor!

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium