• Ostatnie sztuki

  • Promocje

  • Dywany do -20%

  • Nowości

  • OGRÓD - Balkon - Taras

  • DOM

  • Przyjazność środowisku

  • KONTAKT

  • heart icon
    do kasy suma: 0,00 zł
    Zwroty i reklamacje

     

    Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 100 dni.

     

    Chcę zwrócić. Od czego mam zacząć?

     

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

    Oświadczenie mogą Państwo przesłać:

    - pisemnie na:  E-FLOOR SP. Z O.O. ,Całowanie 111 B, 05-480 Karczew.

    - w formie elektronicznej na adres:  sklep@e-floor.com.pl

    - na stronie internetowej: https://e-floor.com.pl/Formularz_zwrotu

     

    Przed wysłaniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny: 227781960 

     

    Wystarczy przekazać nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Dla Państwa wygody przygotowaliśmy formularz zwrotu

    Prosimy o wypełnienie formularza i przesłanie nam go w jeden, wybrany przez siebie sposób: pocztą lub e-mailem.

     

    W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar?

     

    Towary w naszym sklepie mogą Państwo dostarczyć w wybrany sposób:

     

    Odesłanie produktu:

    Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres:

     

    E-FLOOR SP. Z O.O.

    Całowanie 111 B

    05-480 Karczew 

    lub 

    Osobiście do siedziby firmy.

     

    Z dopiskiem ZWROT / REKLAMACJA

     

    Czy istnieją towary, które nie mogą być zwrócone?

     

    Tak, nie podlegają zwrotowi towary, które zostały przygotowane na indywidualne zamówienie Klienta.

    Takie jak produkty cięte, obszywane itp. Są to:

     

    - kawałki wykładzin ciętych z rolki 

    - kawałki wykładzin PCV ciętych z rolki 

    - kawałki sztucznej trawy ciętej z rolki 

    - kawałki wycieraczek ciętych z rolki 

    - kawałki chodników ciętych z rolki 

    - dywany, które zostały przygotowane na specjalne życzenie klienta np przycięte albo w inny sposób zmodyfikowane.

     

    Powyższe nie uchybia przepisom o prawie do reklamacji towarów wadliwych.

     

    W jaki sposób i kiedy otrzymam zwrot zapłaty za zamówienie?

     

    W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego towaru i potwierdzenia, że nie był przez Państwa używany. 

    Zwrot nastąpi w takiej formie, w jakiej nastąpiła płatność. Jeżeli zapłata nastąpiła za pobraniem przy dostawie,

    lub przy pomocy Blue Media S.A - zwrot nastąpi na wskazany przez Państwa rachunek bankowy.

    W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający

    dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

     

    Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania - zespół E-floor!

     

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    ]
    Sklep internetowy Shoper Premium