Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 100 dni.
Chcę zwrócić. Od czego mam zacząć?
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Oświadczenie mogą Państwo przesłać:
- pisemnie na: E-FLOOR SP. Z O.O. ,Całowanie 111 B, 05-480 Karczew.
- w formie elektronicznej na adres: sklep@e-floor.com.pl
- na stronie internetowej: https://e-floor.com.pl/Formularz_zwrotu
Przed wysłaniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny: 227781960
Wystarczy przekazać nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Dla Państwa wygody przygotowaliśmy formularz zwrotu.
Prosimy o wypełnienie formularza i przesłanie nam go w jeden, wybrany przez siebie sposób: pocztą lub e-mailem.
W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar?
Towary w naszym sklepie mogą Państwo dostarczyć w wybrany sposób:
Odesłanie produktu:
Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres:
E-FLOOR SP. Z O.O.
Całowanie 111 B
05-480 Karczew
lub
Osobiście do siedziby firmy.
Z dopiskiem ZWROT / REKLAMACJA
Czy istnieją towary, które nie mogą być zwrócone?
Tak, nie podlegają zwrotowi towary, które zostały przygotowane na indywidualne zamówienie Klienta.
Takie jak produkty cięte, obszywane itp. Są to:
- kawałki wykładzin ciętych z rolki
- kawałki wykładzin PCV ciętych z rolki
- kawałki sztucznej trawy ciętej z rolki
- kawałki wycieraczek ciętych z rolki
- kawałki chodników ciętych z rolki
- dywany, które zostały przygotowane na specjalne życzenie klienta np przycięte albo w inny sposób zmodyfikowane.
Powyższe nie uchybia przepisom o prawie do reklamacji towarów wadliwych.
W jaki sposób i kiedy otrzymam zwrot zapłaty za zamówienie?
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego towaru i potwierdzenia, że nie był przez Państwa używany.
Zwrot nastąpi w takiej formie, w jakiej nastąpiła płatność. Jeżeli zapłata nastąpiła za pobraniem przy dostawie,
lub przy pomocy Blue Media S.A - zwrot nastąpi na wskazany przez Państwa rachunek bankowy.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający
dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania - zespół E-floor!