heart icon
do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

 

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 100 dni.

 

Chcę zwrócić. Od czego mam zacząć?

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Oświadczenie mogą Państwo przesłać:

- pisemnie na:  E-FLOOR SP. Z O.O. ,Całowanie 111 B, 05-480 Karczew.

- w formie elektronicznej na adres:  sklep@e-floor.com.pl

- na stronie internetowej: https://e-floor.com.pl/Formularz_zwrotu

 

Przed wysłaniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny: 227781960 

 

Wystarczy przekazać nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Dla Państwa wygody przygotowaliśmy formularz zwrotu

Prosimy o wypełnienie formularza i przesłanie nam go w jeden, wybrany przez siebie sposób: pocztą lub e-mailem.

 

W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar?

 

Koszty zwrotu pokrywa kupujący.

Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury na adres podany w dokumentach dołączonych do paczki.

 

Ważne! Dwa adresy zwrotu: 

Adres nr 1

E-FLOOR SP. Z O.O.

Całowanie 111 B

05-480 Karczew 

Adres nr 2

E-FLOOR (OEX Fulfilio)

ul. Łubińska 10,

05-532 Łubna

Z dopiskiem ZWROT / REKLAMACJA oraz numerem zamówienia. 

Koszty zwrotu pokrywa kupujący.  

Pamiętaj! Zanim wyślesz paczkę upewnij na który adres powinieneś odesłać zwracany produkt. 

 

Czy istnieją towary, które nie mogą być zwrócone?

 

Tak, nie podlegają zwrotowi towary, które zostały przygotowane na indywidualne zamówienie Klienta.

Takie jak produkty cięte, obszywane itp. Są to:

 

- kawałki wykładzin ciętych z rolki 

- kawałki wykładzin PCV ciętych z rolki 

- kawałki sztucznej trawy ciętej z rolki 

- kawałki wycieraczek ciętych z rolki 

- kawałki chodników ciętych z rolki 

- dywany, które zostały przygotowane na specjalne życzenie klienta np przycięte albo w inny sposób zmodyfikowane.

 

Powyższe nie uchybia przepisom o prawie do reklamacji towarów wadliwych.

 

W jaki sposób i kiedy otrzymam zwrot zapłaty za zamówienie?

 

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego towaru i potwierdzenia, że nie był przez Państwa używany. 

Zwrot nastąpi w takiej formie, w jakiej nastąpiła płatność. Jeżeli zapłata nastąpiła za pobraniem przy dostawie,

lub przy pomocy Blue Media S.A - zwrot nastąpi na wskazany przez Państwa rachunek bankowy.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający

dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania - zespół E-floor!

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium